de verjaardagsverrassing

Marit is jarig en dat vieren ze met een weekje ertussen uit. Het is genieten, relaxen en er zijn voor elkaar.
Robbert heeft een verjaardagscadeau die niet in te pakken is, gaat het knallen en een voltreffer zijn?
Het begin heeft me zeker mee, je weet dat het iets seksueel is, de spanning wordt opgebouwd en je leeft er mee naar toe.
Maar dan mis ik wat, het gaat te snel en de verhaallijn gaat wat verloren. Het gaat hier enkel nog wat over de daad. Ik miste de aanpak wat van vorige de delen, de interacties emotioneel en niet enkel de lust en het lichamelijke.
Hoop dat het volgende verhaal toch terug meer in de richting gaat van verhaal en de relatie tussen Marit en Robbert.

2,5 ster

@missp_her_books_read