laat me niet vallen

De Nederlandse Femke weet haar mannetje wel te staan! Niet iedereen is hier zo blij mee, zeker als je steeds door haar gevloerd wordt! Maar eigenlijk is Femke niet zo een harde tante! Door het verlies van haar vader zit ze nog met veel verdriet en schuldgevoel. Zolang ze dit niet aanpakt en onder controle heeft voor haarzelf , zal familie, vriendschap en liefde niet van een leien dakje lopen.
De titel laat me niet vallen is subliem gekozen, het is op zoveel situaties in het verhaal van toepassing! Alles zit er in om een echte goede feelgood te hebben; humor, spanning, verdriet, vriendschap en liefde! Het is ook een rollercoast van emoties: lachen, gieren, berusting, voldoening, krop in de keel en zelf tranen zijn gepasseerd.
Mooi is ook hoe jong en oud elkaar helpen, er wordt gestreden voor verwaarloosde honden en hor dromen nagejaagd worden, ook al is niet iedereen voor of mee eens.
Het is een vlot tot zelfs een speels geschreven verhaal. Iets voorspelbaar wat toch wel bij het genre hoort. Voor je het weet is het boek uit en zit je me een voldane glimlach na te genieten.
Isabelle Paz Soldan blijf heerlijk schrijven want je staat op mijn volg lijstje.

4 sterren

@missp_her_books_read