Heerlijk “Niksen”

Een vermakelijk en zeer interessant boek over het heerlijkste dat je kunt doen in het leven, namelijk “Niksen”.
Is hier een boek voor nodig? Jazeker, want het blijkt dat velen niet weten hoe te “niksen”. Olga Mecking geeft aan wat niksen is, waar je het kunt doen en ook nog hoe je het kunt doen. Dit op een begrijpelijke, losse manier beschreven, waarbij nog komt dat zij, als niet geboren Nederlandse, onze cultuur erbij betrekt.

Olga zegt dat “Niksen” de gemakkelijkste vorm van wellness is. En daar ben ik het helemaal mee eens.

En heel fijn: aan het einde van elk hoofdstuk staan vragen die je laten zien hoe “Niksen” op jezelf te betrekken.

En nu niet denken, ik koop dit boek en zal het lezen tijdens het “niksen”. Zij zal u dan uitleggen dat lezen niet “Niksen” is.

Meer recensies van Monica van der Most