Prachtig!

Monique 13 april 2022
Dit boek heb ik als jurylid mogen lezen voor Hebben longlist Thriller prijs. Wederom een topboek van Anya Niewierra mogen lezen. Dit keer is Lotte de hoofdpersoon. Zoals in al haar boeken wordt hier ook weer een thema in verwerkt, dit keer Bosnie. Nadat de man van Lotte zelfmoord heeft gepleegd tijdens het lopen van de Camino, wil Lotte een jaar later voelen en zien wat haar Emil heeft gelopen en heeft bewogen om een einde aan zijn leven te maken. Lotte heeft het vermoeden dat zijn zelfmoord iets met zijn verleden heeft te maken en gaat op zoek naar antwoorden. Dit brengt haar in gevaarlijke situaties. Het boek is zeer beeldend geschreven en je loopt als het ware samen met haar de Camino. Dit is een spannende roman met goed uitgewerkte personages en intrigerende hedendaagse thema's. Topper!

Meer recensies van Monique