Wat een verhaal

Monique 24 mei 2015
Amanda Berry en Gina DeJeses worden op jonge leeftijd, een jaar na elkaar, ontvoerd door psychopaat Castro. In zijn huis worden ze meer dan 10 jaar gevangen gehouden. Ze worden met dikke kettingen aan een paal vastgebonden zodat ze niet zullen ontsnappen. Elke dag worden zij meerdere keren verkracht. Het is niet voor te stellen hoe deze man dit zo lang heeft kunnen doen zonder dat er ook maar iemand in zijn omgeving argwaan kreeg. Castro werkt als buschauffeur voor een school en heeft contact met zijn dochter, die zelfs af en toe bij hem thuis op visite komt.
De meisjes zien op tv dat hun familie naar ze op zoek is, dit geeft ze kracht om vol te houden.
Amanda Berry krijgt in het huis ook een dochter. Castro is een lieve vader voor het kind maar het is natuurlijk een abnormale omgeving om in op te groeien.
Ik kon niet stoppen met lezen en was zeer benieuwd naar de dag dat ze uiteindelijk wisten te ontsnappen. Zeer indrukwekkend verhaal van twee sterke vrouwen.

Meer recensies van Monique