Boek vol emoties

P.S. I love you
Dit is een feelgood roman van Cecelia.
Gaat over Weduwe Holly, die na het overlijden van haar man maand naar maand brieven vindt.
Deze zijn niet alleen veel steun voor haar maar ook zeer dierbaar.
Ze helpen haar door de rouw periode heen, om haar verdriet te verwerken en langzaam haar leven weer op te pakken.
Dit is het eerst boek over Holly en Gerry, kwam hier later achter, hierdoor mis je wel het verhaal vooraf.
Het vervolg De P.S. I love you club was het boek dat ik gelezen heb.
Wil nog wel het eerst deel lezen.

* De recenssie van De P.S. I love you club.
Holly Kennedy heeft na zeven jaar haar leven weer op de rails.
Een nieuwe liefde gevonden en werkt in een winkel met vintage spullen maar ook tweedehandse artikelen.
Ze heeft meegedaan aan een Podcast interview over haar overleden man en zijn brieven die hij heeft achtergelaten voor haar.
Dit brengt veel emoties teweeg zowel bij haar als bij zieke mensen.
Hierdoor zijn er mensen die terminaal ziek zijn die contact zoeken met haar om te helpen met het maken van afscheidsbrieven of kaarten.
Ze wordt overmand door emoties van de verhalen en de boodschappen die men wil geven aan de geliefde die achter blijven.
Ze vindt dit moeilijk om te doen maar door zich te verplaatsen in haar man vindt ze haar weg om te helpen.
Hoe moeilijk of zwaar je keert de mensen die zo ziek zijn niet de rug toe.
Dit heeft ook zijn weerslag op haar relatie.
Het is gevoelig maar ook wel hartverscheurend, het raakte me wel maar niet zo emotioneel als andere lezers.

Raad dit boek aan, maar wel in de goede volgorde.

Meer recensies van moniqueseverydaythings