"De laatste Knight is gestorven , maar de nalatenschap is liefde"

Het verhaal speelt zich af in het mooie Ierland aan de kust en op een landgoed met een kasteel van de laatste Knight. Willow krijgt een telefoontje wat haar leven op zijn kop zet., haar vader is stervende en dit haar naar huis dwingt weliswaar vrijwillig maar toch keert ze terug naar het kasteel waar ze tot 3 jaar geleden thuis voelde. Ze is hier met haar twee zussen Ottie en Pip opgegroeid. Als de erfenis bekend wordt gemaakt is de verrassing groot dat uitgerekend Willow het kasteel erft. En niet een van haar oudere zussen of moeder. Willow weet zich hier geen raad mee en wil het kasteel uiteraard verkopen. Ottie erft de camping op het landgoed. Ze is voor de buitenwereld de perfecte dochter die zorgdraagt voor het landgoed. Ze is een buitenmens met redelijke groene vingers. Maar ze draagt ook een groot geheim met zich mee. Ook helpt ze ook mee meteen 24 uur durende haardloop wedstrijd dat over het landgoed loopt. Pip de middelste erft de manege met paarden. Ze heeft veel aan haar hoofd en neemt verkeerde beslissingen waarbij ze alles inclusief haar leven op het spel zet. Vroeger waren de zussen zeer close, maar nu lijken ze elkaar wat kwijt te raken.

Het is een Feelgood boek waar je een aantal fijne uren mee kunt door brengen.
Karen Swan was voor mij een onbekende schrijfster, maar heb genoten van haar schrijfstijl.
Raad het aan om te lezen.

Meer recensies van moniqueseverydaythings