Vriendschap is een illusie

Amy Die dacht dat ze een perfect mooi leven heeft met een verloofde en een lieve vriendin en ook een carrière in de film industrie.
Deze bubbel barst als ze onverwachts thuiskomt om haar vriendin te verrassen voor haar verjaardagsfeest.
Bij thuiskomst vindt ze vrouwen spullen en een koffer vol vrouwen kleding die haar vaag bekent voorkomen.
Na wat nadenken en een plan blijft ze de lieve verloofde spelen maar met een eigen agenda.
Ze besluit om wraak te nemen op Verloofde Jack en goede vriendin Melissa.
Dit vergt veel planning en denkwerk om het uit te voeren.
Jane Fallon weet je mee te nemen in de wereld van Amy, haar vriendschappen en alle ups en downs.
In deel twee wordt je meegenomen hoe de toen zo hechte vriendschap tussen Amy en Melissa is ontstaan en wat ze meegemaakt hebben.
Ook hier is redelijk wat opschudding ontstaan.
De wraakactie’s tussen Amy en Melissa worden steeds interessant en leuker, ze zijn niet over de top.
Het verhaal bestaat uit korte maar fijn geschreven hoofdstukken.
Deze blijven je aandacht vasthouden en je wilt door blijven lezen.
Het zou een soap kunnen zijn maar als film zou ook goed kunnen doen.
Het draait niet om de haat en wraak maar om vriendschap.
Vraag me af wanneer is iemand een Goede vriend?Raad het aan om te lezen, heb er zelf ook plezier aan beleeft tijdens het leven.
Vaak op het verkeerde been gezet over wat er zou gebeuren.

Meer recensies van moniqueseverydaythings