Liefde of leugens?

Monique van Rooijen 05 november 2022
De zus van de Spaanse Catalina gaat trouwen en zij heeft haar familie verteld dat ze haar vriendje meeneemt. Er is echter een probleem, dat vriendje heeft ze niet. Haar arrogante en bloedirritante collega Aaron biedt zich aan om mee naar Spanje te gaan. Het liefst wil ze hem afwijzen, maar heeft ze een alternatief?

Voordat ik begon met lezen was ik erg benieuwd naar de reden dat ze ondanks dat ze Aaron wil afwijzen toch meeneemt naar de bruiloft in Spanje. Dat gaf mij de indruk dat ze haar familie nog irritanter vindt. Dat maakt nieuwsgierig naar haar familie.

Het verhaal wordt uitgebreid verteld en wordt nergens langdradig of afgeraffeld, ondanks dat het boek 525 pagina’s dik is. Ik vond het erg leuk om Spaanse zinnetjes gedurende het hele verhaal tegen te komen, dat geeft een leuke aanvulling in het verhaal. Het vervolg van het verhaal maakt duidelijk wat ze daar denkt of zegt, dus gebruik maken van google translate is niet nodig.

Meer recensies van Monique van Rooijen