Flut

Monique-leest 21 september 2021
Dit zeg ik niet gauw, maar als dit komisch zou moeten zijn............het boek vond ik vreselijk tegenvallen, niet komisch, maar het verhaal op zich was ook gewoon niks.
De terugkerende zinnen, soms net ff anders geformuleerd, over Flappy (en als er 1 iemand……..dan was het Flappy wel) werd op den duur irritant.
Nou vond ik Flappy in het eerdere deel waarin ze voorkwam al geen prettig iemand en om er dan een heel boek aan te wijden...........

Ik heb het wel uitgelezen, maar zou het niet aanraden. Ik was echt blij dat het maar 189 bladzijden waren!
Helaas vind ik de laatste boeken van Santa sowieso tegenvallen, dus ik denk dat ik haar van mijn lijstje favoriete schrijvers ga halen..........

Meer recensies van Monique-leest