Bij het licht van de maan

Gelezen 0 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 19 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0

Deel 1 van De tuinen van Devon-serie, waarin een van de personages uit Onder de Italiaanse zon terugkeert

In een dorpje aan de zuidkust van Engeland staat Darnley Manor, een schitterend landhuis met uitgestrekte tuinen – en bijbehorende tuinmannen. Flappy Scott-Booth is de trotse bewoonster van het huis, samen met haar man Kenneth, een succesvolle zakenman die in zijn jonge jaren fortuin maakte met een fastfoodketen en die nu al zijn tijd spendeert op zijn eigen golfbaan. Ondanks haar zestig jaar ziet -Flappy er nog stralend uit; haar leven lijkt een perfecte droom.

Als een echtpaar dat overduidelijk nóg rijker is dan zij een paar kilometer verderop een nóg groter en chiquer huis betrekt, voelt de competitieve Flappy zich uitgedaagd om de nieuwkomers te laten zien wie het belangrijkst is in het dorp. Wat ze niet verwacht is dat ze, terwijl ze indruk probeert te maken op deze Charles en Hedda, tot over haar oren verliefd wordt op Charles. Een heerlijk, lang vergeten gevoel, maar ineens is ze niet meer altijd in control – en ook in haar omgeving blijft dat niet onopgemerkt. Is ze bereid om alles op het spel te zetten waarvoor ze al die jaren zo hard heeft gewerkt?

In de pers

‘Alles wat ze schrijft, komt rechtstreeks uit haar hart.’ Jojo Moyes

‘Montefiore doet je vergeten waar en met wie je bent.’ Libelle

‘Een bijzondere roman. Ik ga vanmiddag naar de winkel om nog zo’n wegdroomboek van Santa te scoren.’ ***** Chicklit.nl

Romantiek
Romantiek
De tuinen van Devon (1)
Boekerij
03 augustus 2021
03 augustus 2021

1 keer bewerkt, laatste bewerking door VM van Erp - van Dijk

Reacties op: Bij het licht van de maan