Pakkend tot huilen toe

MoniqueH 17 februari 2017
Het boek waarover iedereen wel eens wat gehoord heeft of de film gekeken heeft. Ik heb de film nog niet gezien, ik lees eerst het boek en niet andersom. Dat verderft voor mij het boek.

Louisa Clark zoekt een nieuwe baan. Ze vind er een waarbij ze Will Traynor moet verzorgen nadat deze door een ongeval in een rolstoel is beland. Will leeft zeer teruggetrokken en wil nog niet accepteren wat hem is overkomen. Zijn leven is totaal verandert en zeer beperkt geworden. Louisa probeert met haar eigen manier hem een zo leuk mogelijke dag te geven, elke dag op nieuw, wat natuurlijk niet makkelijk is.
Het verhaal is zeer emotioneel. Je moet niet proberen je in te denken wat Will allemaal meemaakt, daar wordt je gewoon misselijk van. Maar het lukt beide om verder te gaan. Een zeer mooi romantisch emotioneel verhaal.

Meer recensies van MoniqueH