Verfrissende en onwijs grappige feelgood

nadiehiwana 03 november 2023
De Ex Talk van Rachel Lynn Solomon heeft een van mijn favoriete tropes, namelijk fake dating, alleen dan in een heel nieuw jasje. Shay en Dominic moeten namelijk doen alsof ze exen zijn voor een radioprogramma, maar Shay kan Dominic totaal niet uitstaan. Toch gaan ze ermee akkoord, want dit radioprogramma zou de zender moeten redden van ondergang.

Dit boek was echt zo onwijs leuk! Te beginnen met het originele concept. Ik denk niet dat ik ooit een boek heb gelezen zoals dit boek. Fake dating maar dan compleet anders? Geweldig. Daarnaast heb ik ook nog nooit een workplace romance gelezen die zich afspeelde in de radiowereld. Ik wil meer!!!

Verder bracht dit boek ook belangrijke dingen aan bod, namelijk diversiteit en seksisme op de werkvloer. Ik denk niet dat ik eerder een workplace romance heb gelezen waarbij dit probleem aan het licht kwam, en ik denk dat het erg goed door Rachel is uitgewerkt!

Naast het verfrissende concept, wil ik graag even kwijt dat ik zo vaak onwijs hard heb moeten lachen. Ik heb hier en daar stukjes voor moeten lezen aan mensen in mijn omgeving omdat ze zich afvroegen waarom ik zo vaak aan het lachen was. Dit boek zat vol met mijn humor.

Dit boek krijgt van mij een dikke 4,5 ster en ik kan niet wachten om nog meer verhalen van Rachel Lynn Solomon te lezen.

Met dank aan uitgeverij Luitingh-Sijthoff voor dit recensie-exemplaar.

Meer recensies van nadiehiwana