Enemies to valentines

nadiehiwana 01 februari 2024
Het is oudejaarsavond en Hannah komt erachter dat haar vriend Dante vreemd gaat. Dit zorgt ervoor dat Hannah totaal niet gelukkig het nieuwe jaar in gaat. Het jaar gaat er ook niet op vooruit als ze hoort dat ze met haar baas Tijn (die ze dus niet mag) mee moet op zakenreis naar Londen. Maar is Tijn misschien toch niet zo arrogant als ze dacht?

Oke, het tweede boek dat ik van Iris Visser las was wederom een enemies to lovers workplace romance en ik heb GESMULD. Iris heeft een vorm van humor die zo goed aanslaat bij mij. Ik heb echt onwijs hard moeten lachen. Mensen in de trein die mij vreemd aan hebben gekeken omdat ik moest lachen in de spits, en de spits is allesbehalve grappig.

Hannah en Tijn waren zo zo leuk samen. De chemie was er helemaal! Ik hield zelfs van het kleine marketingaspect dat toegevoegd was aan het boek (puur omdat dit mijn vak is). Uiteindelijk kom ik uit op 4 sterren. Dit komt omdat sommige dingen in het boek langer de tijd hadden mogen krijgen om afgehandeld te worden.

Maar zoek je nog een heerlijke read voor Valentijnsdag, dan is dit het boek!!! Pak het op en geniet van Hannah & (Valen)tijn.

Dankjewel Iris dat ik dit boek van je mocht lezen!

Meer recensies van nadiehiwana