Schaduwland

Nancy Lutz 31 maart 2021
Recensie Schaduwland - Robert Bryndza

2 Jaar na het oplossen en het oppakken van De kannibaal van Nine Elms, is Kate Marshall weer fulltime hoogleraar Criminologie aan de universiteit van Ahsdean.
Als ze met haar zoon Jake gaat duiken,ontdekt ze een zwaar toegetakeld lichaam van een jongen.

De politie doet het snel af als een ongeluk;de jongen is zeer waarschijnlijk verdronken.
De moeder van de jongen denkt echter dat er iets anders aan de hand is en schakelt Kate in. Wil zij proberen te ontdekken wat er gebeurd is?
Samen met haar assistent Tristan start Kate het onderzoek.
Als de jonge Italiaanse onderzoekster Magdalena Rossi verdwijnt, moeten ze alles op alles zetten om haar te vinden.

Schaduwland van Robert Bryndza is het 2e boek met Kate Marshall in de hoofdrol.
In het vorige boek, Zonder gezicht, was het wennen aan Kate en haar assistent Tristan, maar in dit boek zijn ze veel meer op elkaar ingespeeld.
Het is weer een geweldig boek met een verrassend plot.
Een echte aanrader!
Ik geef het boek 4 mooie sterren.

Ik mocht het boek lezen voor de ThrillZone Leesclub.

Meer recensies van Nancy Lutz