Prima boek

Nancy Lutz 20 mei 2021
Als Lisa wordt verlaten door haar man en met haar 5-jarige dochter Ariël op straat dreigt te belanden, vindt ze werk als nanny bij het gezin Raven;
Moeder Noëlle, vader Sander en de 5-jarige dochter Bo.

De twee meisjes kunnen het uitstekend met elkaar vinden en Lisa is blij met haar baan.

Echter blijkt Noëlle een overbezorgde moeder, die voor ieder wissewasje met haar dochter naar de huisarts rent. Wat is hier aan de hand? En waarom is Bo zo ontzettend bang voor de "achtertuin"...

Als Lisa vreemde berichtjes op haar telefoon krijgten er onverklaarbare dingen in haar omgeving gebeuren, besluit ze het heft in eigen hand te nemen....

De perfecte engel is geschreven door de zussen Victoria en Alexandria Nagelkerke, schrijvende onder de naam Eva Nagelkerke.

Het is een goed verhaal dat waargebeurd zou kunnen zijn.
Het verhaal wordt door verschillende personen verteld, maar verwart nergens.
Hoewel het nergens echt spannend wordt, is het toch een fijn boek om te lezen. Het boeit wel, ondanks dat het af en toe wat voortkabbelt.
De personages hadden wat beter uitgewerkt kunnen worden; ze blijven wat oppervlakkig.

Al bij al heb ik er toch van genoten. Ik geef het 3 sterren. Een mooie voldoende dus...

Ik mocht dit boek lezen voor de ThrillZone Leesclub.

Meer recensies van Nancy Lutz