Aangrijpend

Natasja (Tazzy) J. 03 september 2020
Anita Wesselius -Wuestman – Ontdaan

Anita Wesselius- Wuestman- Ontdaan

In dit boek volg je de jonge student Daniël. Hij heeft een ongelukkige jeugd gehad. Zijn vader zit in de gevangenis omdat hij iets vreselijks heeft gedaan. Zijn moeder zit op een andere manier, achter slot en grendel. Het heeft hem getekend voor het leven en hij heeft er nog elke dag last van. Hij is half Italiaans en wil eigenlijk weleens meer weten over die kant van de familie. Is hij daar wel klaar,voor? Naarmate hij meer te weten komt, zal zijn leven nooit meer hetzelfde zijn. Zijn zus heeft ook een duister verleden. Wil hij daar wel mee te maken krijgen, nu hij zelf op het punt staat om vader te worden? Hij wil zijn relatie redden, maar is dat nog wel mogelijk?

Dit boek neemt je mee, naar duistere familiegeheimen. Ik vind het daarom ook zeker spannend. Het staat onder de psychologische romans, maar je kunt het ook een thriller noemen. Dit verhaal liet mij niet meer los. Ik moest weten wat er aan de hand was. En het was behoorlijk shockerend af en toe. Dat overkomt mij ook niet smel, dat ik echt denk van wtf? Kan het nog erger? Het plot is ook nog eens verassend en de emoties vliegen je om de oren. Het is een rollercoaster van een familiegeschiedenis.

De cover vind ik er niet erg bij passen. Je denkt nu, dat het een zonnig verhaal is, in Italië. Maar zonnig is het zeker niet. Het zijn meer donderwolken die Daniel boven het hoofd hangen.

Het zit psychologisch goed in elkaar en ik ben echt door deze auteur verrast! Ik zou het boek nooit oppakken in de winkel. Zo zie je maar, een cover zegt ook niet alles!
Het krijgt van mij 4 sterren en het heeft mij echt enorm geraakt! Knap gedaan!****.

Meer recensies van Natasja (Tazzy) J.