Aanrader!

Nayomi Latulola 22 november 2023
Het dossier is een pakkend verhaal en niet weg te leggen. Door de alles omvattende omschrijvingen van Niewierra, zit je meteen in de wereld van paniek en onmacht van de 46-jarige Josta Bresse. Wanneer er een aanslag op haar leven wordt gepleegd, ontdekt ze al gauw een relatie met haar verleden als kunstvervalser. In het verhaal komen veel namen aan bod, echter maakt dit het helemaal niet verwarrend. Er is een duidelijke verhaallijn en je blijft graag lezen. De zinnen zijn goed te volgen en je wordt niet continu onderbroken door een nieuwe aspecten van het verhaal. De nieuwe elementen gedurende het verhaal zorgen er voor dat je geboeid bent en blijft. Ik heb al meerdere werken van Niewierra gelezen en ik durf te zeggen dat ze op het moment mijn favoriete auteur is. Als je op zoek bent naar een boek waarvan je niet weet hoe het gaat lopen, zit je bij ´Het dossier´ hartstikke goed. Aanrader!

Meer recensies van Nayomi Latulola