nel jansen 20 februari 2013
voor mij was het onderwerp geocaching volledig nieuw. Een soort speurtocht om een aantal moorden op te lossen, origineel misschien, maar niet geheel geloofwaardig.
het boek leest gemakkelijk weg, wel in het eerste hoofdstuk (was het dat?) meteen een heleboel personages en namen, dat duizelde in het begin even. wie is wie, en wie hoort er bij wie?
in de inleiding van het boek staat dat je je op zeker moment afvraagt, wie de speurder is. Dat heb ik me geen moment afgevraagd.
Zoals eerder opgemerkt, ik vind het prettig om er een inhoudsopgave bij te hebben, jammer dat die ontbrak. En tot slot: één moord is nog steeds niet opgelost, ik had eigenlijk wel verwacht dat daar zo nu en dan ook nog iets aan gedaan zou worden.

Meer recensies van nel jansen