hoe zit het met officier van justitie Hansen?

nel jansen 23 juli 2021
ik heb ze nu alle 12 gelezen, maar hoe het met officier Hansen zit snap ik niet.. In een van de eerste delen (weet niet meer precies welke) was hij een behoorlijk corrupte officier. In deel 11 dook hij ineens op in Noord-Brabant, vol excuses voor de Cock, de corruptie lag achter hem en hij was zeer meewerkend. En hij was van plan om in Brabant te blijven. Nu in deel 12 is hij ineens weer in Amsterdam, valt er weer moeilijk met hem samen te werken en lijkt het weer de oude Hansen te zijn. Geen woord waarom hij terug is uit Noord-Brabant en de Cock lijkt ook niet blij te zijn met hem. Ik vind het niet erg consequent van de schrijver hoe hij met zijn personages omgaat.

Meer recensies van nel jansen