Summercrime

Summercrime

Gelezen 21 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 12 Favoriet 0 Recensies 2
Thrillers & Spanning Lijsten 1   Topics 0
Summercrime is het antwoord op de vraag die samensteller Simon de Waal stelde aan de beste crimeschrijvers van Nederland en België: 'Wat gebeurt er als je de beste thrillerschrijvers van Nederland en België elk een verhaal laat schrijven vanuit eenzelfde centraal punt. Wat voor verschillende verhalen komen daaruit voort?' Ergens staat een auto, in de duinen, met lichten aan en een deur halfopen. En of dat nu in het begin, midden of eind van het verhaal is, en of het deel uitmaakt van het plot of niet, dat mag iedere auteur voor zichzelf bepalen... Summercrime is een zomerboek met daarin van ongeveer 12 topschrijvers uit Nederland en België een thrillerverhaal.

Bijdragen van onder meer Saskia Noort, Simon de Waal, Charles den Tex, René Appel, Thomas Ross, Bavo Dhooge, Eva Noorlander e.v.a.

Thriller
Literaire thriller
Lebowski
06 juni 2009
28 oktober 2009

Zestien keer hetzelfde

door: Remko Meddeler 1 like
maar dan anders,Weinig is lekkerder dan jezelf kort maar krachtig verliezen in een andere, spannender wereld. Het korte verhaal biedt optimaal genot tussen de duik in zee en een koel glas rosé. Toch liggen er helaas maar weinig bundels met korte thrillers in de winkel. Dat vond Simon de Waal...

Reacties op: Summercrime