Erebos

Gelezen 167 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 66 Favoriet 23 Recensies 9
Young adult Lijsten 1 Spots 1 Top25's 7   Topics 0

Wat gebeurt er als de grens tussen de virtuele en de echte werkelijkheid vervaagt? Op een Londense school gaat de illegale versie van een nieuwe, verslavende game van hand tot hand. Iedereen wil Erebos spelen - maar wie eraan begint, krijgt maar één kans: zodra je je niet aan de regels houdt of weigert een opdracht uit te voeren, word je eruit geknikkerd en kan je nooit meer inloggen. Ook Nick weet zijn handen op de game te leggen en komt terecht in de virtuele wereld van Erebos. Al gauw is er hij niet meer uit los te rukken, tot hij de opdracht krijgt iemand te doden. Hij weigert en wordt genadeloos uit het spel gegooid. Als zijn beste vriend vervolgens een ernstig ongeluk krijgt, realiseert Nick zich dat Erebos niet langer alleen een game is - het is angstaanjagende werkelijkheid. Erebos krijgt je net zo stevig te pakken als de game - je kan je niet meer eruit losrukken.

Kind & Jeugd , Young Adult
Fictie 15+