Sommige stukken 5***** en sommige stukken 1*

Ik heb dit boek nu 2 weken uit en heb gewacht met een recensie schrijven, omdat ik nog steeds niet weet of ik goed vind of niet, het had in ieder geval met de helft van de bladzijden gekund, ipv de 750? bladzijden die het nu was.
Ik moest mij door de eerste 100/150 bladzijden heen worstelen en kon niet goed ontdekken waar het verhaal heen ging. Gelukkig had ik hier gelezen dat ik moest doorzetten. Sommige stukken zijn prachtig geschreven, met mooi taalgebruik, maar er zaten ook stukken bij die gewoon te langdradig en saai waren. Ook de hoofdpersoon Judd riep regelmatig wrevel op, ik zou hem wel een schop onder zijn kont willen geven om zijn problemen eindelijk is aan te pakken. Aan de andere kant was het wel weer heel fascinerend om te lezen, hoe mensen zich voelen en doen die geen uitweg meer zien.Kortom een bijzonder en toch verwarrend boek.

Meer recensies van nicolettezwartjes