Liefdes thriller

Niek Mulders 12 oktober 2018
Na een tussenstop 12 jaar gelden, in Frankrijk is Layla verdwenen. Intensief zoeken levert niets op. Layla blijft spoorloos.
Nu heeft Finn zijn leven weer opgepakt en is verloofd met de zus van Layla, Ellen. Nadat Finn Ellen ten huwelijk gevraagd heeft, komen er mysterieuze boodschappen uit het verleden. Zou Layla nog leven? De boodschappen volgen binnen enkele weken tijd elkaar vlot op, en drijven Finn tot waanzin. Finn moet Layla te spreken krijgen, maar daarvoor moet hij met Ellen breken. Dus hij moet uitzoeken wie er een spelletje speelt met hem.

Dan is Ellen ook verdwenen, maar Finn weet haar terug te vinden. Alleen loopt het weerzien met dramatisch af.

Conclusie

Dit is na “Achter gesloten deuren” en “Gebroken” het derde boek van deze schrijfster. Dit boek kan zich meten met “Achter gesloten deuren” en wellicht ook met “Gebroken” (Dat kan ik nu nog niet beoordelen omdat ik dit boek nog wil lezen.) De verdwijning van Layla is een mysterie dat opgelost dient te worden. Die oplossing is heel anders dan je zou verwachten.
Het verhaal is geschreven in het Ik-perspectief gezien vanuit Finn en Layla. Hierdoor loopt het verhaal behoorlijk vlot. Kortom een goed boek waarvoor ik 4 sterren geef.

Meer recensies van Niek Mulders