Leuk boek maar had meer in kunnen zitten.

fr0do 03 april 2019
Voor de leesclub was ik één van de gelukkige die dit boek heb mogen lezen. Het verhaal leest vlot weg en was ook prettig om te lezen in een paar dagen was ik er doorheen.
In eerste instantie ging ik voor de 3 sterren omdat ik geen 3,5 ster kon geven maar omdat het gewoon een lekker verhaal om te lezen is heb ik er toch maar 4 sterren van gemaakt. Het verhaal had nog wel wat meer inhoud kunnen hebben als de losse eindjes waren ingevuld, bijvoorbeeld waar was de politie in dit vehaal? In het begin las je nog wel wat over de politie maar later helemaal niet meer. Het einde vond ik wat afgeraffeld omdat alles ineens koek en ei was en iedereen leefde lang en gelukkig echter had dit toch even wat uitgebreider uitgeschreven mogen worden met wat meer realiteit. Verder is het een leuk boek om te lezen zeker als je in een reading block zit dan is dit zeker een mooi boek om het weer op te starten. Ik ben blij dat ik aan de leesclub mocht deelnemen want ik heb zeker mijn tijd niet verspild aan dit boek en hoop ook gauw weer een nieuw boek van Esther te kunnen lezen!

Meer recensies van fr0do