Goed concept, slecht uitgewerkt.

fr0do 11 augustus 2021
Bij het schrijven van recensie ben ik bijna klaar met het lezen van het boek.
Na het lezen van Hex was ik helemaal weg van Thomas, helaas is Echo een stuk minder tot wel heel slecht.

Het verhaal begint goed, bij de intro zit je er meteen in en denk je dit wordt echt fantastisch maar helaas.
De rest van het boek lijkt wel geschreven te zijn door een puber die graag interessant doet met wat Engelse en Franse uitspraken, word echt doodmoe van het constante gebruik van Engelse zinnetjes erdoorheen.
Ook is het zeer vermoeiend dat er continue merken van kleding of bijv. beats by dr. Headset.

Het verhaal had best wat korter gekund om de spanning erin te houden om het in Thomas zijn woorden, maar te vermelden, kill your darlings!

Het had een heel goed boek kunnen zijn want de kern van het verhaal is heel goed, helaas heeft hij echter de plank volkomen misgeslagen.

Meer recensies van fr0do