Een heerlijke feelgoodroman

Peetje 19 juni 2019
Het huis aan de Vecht.

Het huis aan de vecht is een feelgood boek dat geschreven is door de 2 zussen Margreet en Reina Crispijn.
De zussen hebben al meerdere boeken samen geschreven!
Het is een prettig geschreven boek met fijne letter grootte.Het verhaal speelt zich af in het fictieve plaatsje Wetteringen aan de Overijsselse Vecht.
Een klein dorp waar iedereen elkaar kent!
Een oud landhuis, waar jaren een adele familie in heeft gewoond, wordt omgebouwd tot luxe appartementen voor welvarende senioren.
Het verhaal gaat over die bewoners, over het huis, maar vooral over de 5 nieuwe werknemers die allemaal hun eigen verhaal met zich mee brengen!
En hun eigen reden hebben om daar te solliciteren.
De schrijfsters nemen de tijd om alle 5 apart aan ons voorte stellen in een eigen hoofdstuk, zo leer je elke personage goed kennen.
Waardoor je je echt kunt inleven in ieders verhaal en er echt naar uit kijkt om meer over ze te lezen.

De romantiek ontbreekt zeker niet en je ziet de nieuwe liefdes opbloeien.
Verdriet, vriendschap, humor, familie, gevaar, geheimen, collegialiteit alles is aanwezig in deze roman, die je echt even uit je dagelijkse rompslomp trekt.

Meer recensies van Peetje