door dik en dun familie

Petra Holla 01 juli 2023
Ik mocht voor de boekenreizigersclub dit boek lezen. En ik ben verrast. Het boek leest vlot, zeker door de manier van schrijven maar ook door de korte hoofdstukken. Wat vooral een meerwaarde heeft is de schuine tekst aan het eind van een aantal hoofdstukken in het boek. Stap voor stap lees je hoe Abbey, haar zus Fay en nicht Eva hun weg vinden in de uitdagingen die op hun pad komen. Niet alleen op liefdesgebied, ook in relatie naar elkaar. Het boek pakte mij meteen en ik was zeer nieuwsgierig hoe de schuine tekst met het verhaal samen zouden vallen. Daar is Janice Bakker zeer goed in geslaagd. Het is geen boek waar je echt je aandacht bij hoeft te om e.e.a. te volgen. Het is een heerlijk boek voor tussendoor.
Vooral 1 zin sprak mij aan: Eva en Abbey zijn niet mijn veilige haven binnen gedrongen, maar ze zijn mijn veilige haven!

Meer recensies van Petra Holla