Spannende wending in het laatste hoofdstuk.

Pierre Noordmans 16 februari 2024
Vandaag de laatste bladzijden gelezen van dit prachtige boek van de maand. Ik kwalificeer het boek als een echte pageturner. Voor mij was het in het laatste hoofdstuk verrassend wie het brein achter dit alles was binnen deze thriller.... compliment aan de schrijver. Mooi uitgewerkt vind ik ook het feit dat zoveel personen terug te brengen zijn op één karakter (benadering van de gebeurtenissen vanuit verschillende perspectieven).
Een verhaal dat je doet ervaren hoe de menselijke geest kan worden beïnvloed en daarmee in staat is zaken uit te voeren die je niet voor mogelijk houdt.
Uiteraard ook een boek dat je nog geruime tijd vasthoudt en maar weer eens duidelijk maakt hoe ingewikkeld het strafrecht in elkaar zit. Tot slot de zware last die er ligt op de schouders van mensen die eindverantwoordelijk zijn voor allerlei keuzes in de maatschappij.

Een aanrader voor iedereen die van thrillers houdt!

Meer recensies van Pierre Noordmans