Liefdes-lessen voor vrouwen en mannen

Pioen 03 januari 2024
Reinoud Eleveld is Taotrainer. Sommige mensen zullen nu meteen afhaken, omdat ze denken dat dit niet voor hen bedoeld is.
Hij wilde 'tovenaar' worden en zocht zijn leven lang naar magie. Overal ter wereld.
Op een bepaald moment leerde hij hoe energie in een mens werkt en dat dit alles te maken heeft met seksualiteit en veiligheid.
Hij schreef hier meerdere boeken over en wat belangrijker is, hij maakte trainingen over 'valleiorgasme'.
Deze trainingen hebben veel vrouwen en mannen bewuster gemaakt van hun eigen energie en hoe ze dit aan kunnen vullen.
De valleitrainingen zijn online te volgen, maar ook aanvullend bij diverse coaches in het land en via webinars. Dit altijd in een veilige setting.
De 7 sluiers, waar dit boek over gaat, wijd je in op het liefdespad. Tegenwoordig, na de seksuele revolutie, denken we alles te weten van seksualiteit. Helaas is veel gepornografiseerd.
In dit boek wordt geleerd hoe je kunt vertragen in de liefde. Om zo uiteindelijk een veel sterkere band met elkaar aan te kunnen gaan. Dit geldt voor zowel mannen als vrouwen. Ook als maar één van een stel de lessen gevolgd heeft, is al veel winst te behalen.
De kracht die we in ons hebben is immens en kan tijdens het hele leven voor onze gezondheid benut worden.
Een waardevol boekje wat zuivere liefde leert, als stel, maar zeker ook als eenling.
Pioen december 2023

Meer recensies van Pioen