De Zoete Zusjes helpen de natuur

Priscilla1987 23 september 2022
- Saar schrikt als ze op tv ziet dat het niet zo goed gaat met de aarde. Kunnen Janna en zij de natuur niet een beetje helpen? De Zoete Zusjes moeten meteen aan de slag, want er zijn plannen om een kantoor te bouwen op hun speelplek in het bos.
Om de natuur én hun boomhut te redden, bedenken ze een actieplan. En niet zomaar eentje, want ze gaan zelfs op bezoek bij.... de burgemeester! Lukt het de Zoete Zusjes om de bouwplannen tegen te houden? -

Wat een super mooi boek is dit 6e leesboek van de Zoete Zusjes weer. Een hele mooie kleurrijke cover met binnenin het boek weer hele leuke kleurrijke illustraties. Deze leesboeken zijn niet alleen erg leuk voor kinderen maar ook erg leerzaam. Dit keer is het thema de natuur.
Een perfecte boekentip voor de aankomende kinderboekenweek met als thema Gi-ga-groen.
Kinderen leren dat de natuur erg belangrijk is en wat ze zelf kunnen doen om de natuur te helpen.
Maar ook wat er allemaal bij komt kijken om bouwplannen tegen te houden en wat nu precies een actieplan is.

Het nieuwe leesboek van de Zoete Zusjes is erg leuk, grappig, kleurrijk en leerzaam.
Een echte aanrader!

Wij geven het boek 4.5/5 ⭐