Fox

Priscilla1987 21 maart 2024
Wat was dit weer een leuke eerste kennismaking voor mij met auteur DJ Krimmer.
En wat een goed begin van een nieuwe serie!

Het begint al met een originele setting, namelijk een tattooshop. Deze setting speelt een grote rol in het verhaal. Door de vlotte en beeldende schrijfstijl zat ik meteen in het verhaal. Doordat alles zo beeldend is geschreven zie je alles voor je gebeuren in de shop. Maar ook lijkt het net of je zelf bij de vriendengroep hoort van Janie.
Het verhaal is geschreven vanuit Janie en Fox.
Hierdoor krijg je echt een band met beide personages en leer je ze ook goed kennen.
De chemie tussen hun is geweldig beschreven.
Echt een haat- liefde band tussen hun. Samen hebben ze leuke en uitdagende gesprekken met elkaar.
Maar ook de band tussen Fox en de andere jongens uit de shop is heel erg leuk om te lezen. Net zoals de vriendschap tussen Janie en haar nieuwe vriendinnen. Doordat meerdere personages een rugzakje en/of medische aandoeningen hebben krijgt het verhaal ook een serieuze laag. Deze balans is erg goed tussen de serieuze diepgaande onderwerpen en de humor en romantiek met de daarbij behorende spice.

Fox is een verhaal met een originele setting,mooie boeiende personages en een mooie balans tussen diepgang, humor en romantiek.
Ik ben heel erg benieuwd naar het verhaal van Atlas geworden waar het tweede deel over gaat.

4,5/5 ⭐️

Meer recensies van Priscilla1987