Liefde van je leven

Priscilla1987 07 april 2024
-- Jolijn gelooft niet dat liefde in de sterren geschreven staat. Ze heeft een hekel aan suikerhartjes, gigantische bossen rozen en diners bij kaarslicht. Haar baas daarentegen vindt haar de aangewezen persoon om het evenement “Liefde van je leven” te organiseren, want als 28-jarige single weet zij natuurlijk precies waar vrijgezellen naar op zoek zijn…Jolijn kan geen nee zeggen en doet haar uiterste best om er iets moois van te maken. Helaas start het weekend met de ene na de andere tegenslag, met als klap op de vuurpijl cameraman Noah, die onverwachts komt filmen en een even grote afkeer van liefdesclichés heeft als Jolijn. Niet bepaald de juiste persoon om een geslaagd promofilmpje te maken! Maar is Noah misschien wel de perfecte man voor iets anders?--

Dit is mijn eerste kennismaking met Yvonne Hooge. Ik werd erg nieuwschierig naar het verhaal door de flaptekst maar ook zeker door de mooie vrolijke cover.

Yvonne heeft een vlotte, levendige en beeldende schrijfstijl waardoor ik helemaal werd meegenomen in dit leuke, vermakelijke, humoristische, speelse, zomerse en romantische verhaal. Ik vind het verhaal erg verfrissend en origineel. Vanaf het begin tot het einde zat ik in het verhaal en het verhaal heeft meerdere keren voor een lach op mijn gezicht gezorgd.
Jolein en Noah zijn hele leuke personages. Ondanks dat ik het tegenovergestelde ben van Jolein vond ik het erg verfrissend dat Jolein niet van die zoetsappige liefdes clichés houdt.
Samen met Noah heeft ze een hele leuke speelse chemie. Ik heb echt genoten van hun speelse dialogen met de koosnaampjes en de afgezaagde openingszinnen .

Ik heb mijn partner in crime al gevonden maar door Liefde van je leven ben ik weer verliefd geworden...
Verliefd op dit verhaal!

Ik hoop nog veel meer te mogen lezen in de toekomst van Yvonne Hooge.

4.5/5 ⭐️

Meer recensies van Priscilla1987