lekker vlot verhaal

Ramonaleest 18 maart 2020
Het verhaal wordt verteld vanuit Pamela en Noortje. Ieder hoofdstuk is aangeduid met de naam vanuit wie het verhaal verteld word. Dit zorgt ervoor dat je niet in verwarring komt.

De personen in dit boek worden goed beschreven. Je kunt je een goed beeld van ze maken.
Er komen ook verschillende emoties in dit boek voor. Vooral de tweestrijd die je voelt bij Noortje vind ik mooi neergezet. Ze wil graag haar familie ontmoeten maar wil ook niet dat haar adoptie ouders het idee krijgen dat ze niet gelukkig is.

Door de vele gebeurtenissen die voorbij komen in dit verhaal leest het verhaal lekker vlot. Het verhaal had me beet en ik had het dan ook zo uit.
Zeker een boek wat ook aan te raden is voor de jeugd die dit een interessant onderwerp vinden.

Meer recensies van Ramonaleest