In ruil voor paardenballet

rayanrymenans 17 november 2019
Het gaat over een jongen genaamd Sem en zijn paard Tauro. Tauro was het paard van Sem's oom Liam die jammer genoeg op sterven lag. Oom Liam heeft alles geleerd aan Sem over Tauro. Tauro is een paard dat opgeleid is in de Spaanse rijschool. Sem en Tauro hebben een heel speciale band! Sem heeft ook een zusje Laura zij is heel erg ziek en ze heeft heel dure medicijnen nodig die ze niet kunnen betalen. Dus ze kunnen niet anders dan Tauro verkopen. Toen ze Tauro hadden verkocht had Sem het er heel erg moeilijk mee! Sem moest dan ook nog is alles aanleren en vertellen aan de nieuwe trainer van Tauro dat vond hij helemaal niet leuk om te doen. Toen ze weg gingen uit Chantilly kregen ze een paar dagen later een telefoontje dat Tauro heel ziek was. Sem was heel ongerust! En kon zelf niet meer van verdriet! Ik vind het een heel leuk boek omdat je van alles te weten komt over gevoelens en speciale banden tussen mensen en paarden en over belangrijke keuzes!