Positieve humorvolle kijk op ADHD. Gegarandeerd plezier!

De foto met een pilletje op de tong in combinatie met de titel Druks trekt de aandacht omdat je vermoed dat ze drugs gebruikt. En in zekere zin is dat ook zo, ook adhd medicatie is in bepaalde mate drugs.
In dit geval niet voor voor recreatief gebruik maar soms uit pure noodzaak voor sommigen.

Op hilarische wijze vertelt Francien over iemand met een adhd brein. Ik heb gelachen. Veel zelfspot. En ook mega hilarisch. Bericht aan haar ouders: “sla het hoofdstuk natte poes maar over”. Hahahaha
Verder is dit een heel herkenbaar boek voor vele mensen en het maakt het onderwerp adhd bij vrouwen ook een stuk begrijpelijker en toegankelijker. Met name adhd bij vrouwen boven de 35 jaar komt steeds vaker voor. Die vrouwen komen er pas op latere leeftijd achter dat ze altijd al adhd hebben gehad en nu op sommige punten vastlopen en juist op andere punten het heel goed doen door zelf verzonnen oplossingen en of copingmechanismen.

Francien schrijft zo leuk dat ik haar ook volg op Instagram. Ik noem dit samenvattend: “what you see is, what you get to read”. Alles klopt precies op “de Francien manier”.

Er komt een vervolg op dit boek. Ik ben benieuwd. Dus het vervolg Druks 2.0 heb ik al “gepreorderd”! Kan ik dat niet meer vergeten. LOL

Meer recensies van ReadbyLisettevanD