Humor, tips & tricks met een twist

Het begint alweer lekker “op zijn Franciens” met (on)bekend sperma. Om vervolgens doodleuk door te gaan met de IKEA Samla bakken (ik snap deze liefde).
Dit boek gaat van het ene onderwerp naar de andere. Zoals een ADHD brein ook kan gaan. Voor neurodivergente brains dus aansprekend. Hoop alleen dat neurotypische mensen het ook kunnen volgen.

Het geeft je in ieder geval net als Druks 1 een kijkje in het brein van een ADHD-er.

Na meerdere boeken over die onderwerp te hebben gelezen (zie op mijn Instagram account met dezelfde profielnaam als hier op Hebban op de foto mijn adhd research map) kan ik zeggen dat Francien het realistisch schetst hoe het voor haar is en benadrukt de positieve kanten van ADHD en zij geeft praktische tips & tricks die voor haar werken. Dus mocht dit voor jou het geval zijn, probeer uit wat voor jou werkt.

Al kon ik mij niet aan de dagelijkse dosering van 3 x 10 houden. Hahaha. Gewoon in 1 ruk doorgelezen met zoveel gelach en gegrinnik dat mijn man & kids vroeger wat er zo grappig was.

Wist je dat schrijfster van romcom boeken Ali Hazelwood zelf professor is in de neurowetenschappen? Nou na Druks 2 te hebben gelezen of deze review dus wel. LOL.

Boeken zijn mijn dopamineshots. Dat is duidelijk!

Meer recensies van ReadbyLisettevanD