Als ik je weer zie

Readwithcarr 02 april 2024
De cover van dit boek vond ik zooooo mooi en sprak mij ook meteen aan. Ik kreeg hier helemaal zomer vibes van door de mooie zonsondergang en het strand.

In dit boek word afgewisseld met het Heden en het Verleden. Zo kom je er beetje bij beetje achter wat er in het verleden is gebeurd en waarom dit nu zo een rare situatie is. Voor mijn gevoel heeft dit verhaal alleen maar verliezers en ik heb dit boek echt met een lach en een traan gelezen. Dit is absoluut geen standaard feelgood boek, waar alles alleen maar rozengeur en maneschijn is.

Het is een super mooi, rauw en een realistisch verhaal. Het boek leest erg vlot en de verschillende onderwerpen in dit boek zijn erg origineel. Gillian heeft het goed gedaan om zo een kwetsbaar onderwerp zo te verwerken in het verhaal en om dit onderwerp überhaupt aan bod te brengen in een boek. Dit boek heb ik gelezen met een lach en een traan.

Dit was mijn eerste kennis making met Gillian King, alhoewel ik enorm veel van haar had gehoord durfde ik het niet omdat ik bang was dat het mij tegen zou vallen terwijl iedereen er met alle lof over praat. Dit is absoluut niet het laatste boek wat ik van Gillian zal lezen. Ik heb er ernom van genoten en ik kan niet wachten meer van haar te lezen.

Dit boek is zeker een aanrader als je van een vlotte, realistische feelgoodroman houd.

Meer recensies van Readwithcarr