Helden van de straat

Readwithcarr 16 april 2024
De cover van dit boek vond ik erg leuk en sprak mij ook meteen aan. Het deed mij heel erg denken aan Lady en de Vagebond haha mijn lievelingsfilm van vroeger.. niets is meer dan waar.

Dit verhaal lees je vanuit het oogpunt van de dieren, dit maakt het verhaal voor mij extra bijzonder! Alhoewel ik dit voor dat ik ging lezen toch een beetje gek vond. Doordat je goed leest hoe ze denken en wat ze voelen leer je ze goed kennen en dit vind ik altijd erg fijn.

Het is een super mooi, rauw en een indrukwekkend verhaal. Het boek leest erg vlot door de korte hoofdstukken en de verschillende onderwerpen in dit boek zijn erg origineel. Dit boek heb ik gelezen met een lach en een traan, zo een heftig maar ook mooi tegelijk boek.

Door dit boek ben ik erg benieuwd naar de andere boeken van deze schrijver en dit boek verdiend absoluut een speciaal plekje in mijn kast.

Meer recensies van Readwithcarr