Hekserij en de liefde.

Roelien Struik 27 april 2020
Je leest het boek heerlijk door en beseft je niet hoe snel je door het verhaal heen vliegt. Het verhaal heeft meerdere spannende wendingen en is aangenaam om te lezen. Ik moet wel toegeven dat ik in het begin van het boek meerdere keren het spoor bijster was. Het verhaal wordt zowel vanuit het personage Lou als het personage Reid geschreven. Dit had deze blonde muts in het begin nog niet helemaal door. Hierdoor raakte ik wat in verwarring.
Allerlei thema’s komen aan bod in dit boek: Liefde,magie,hekserij,spanning en ga zo maar door. Thema’s die mij iniedergeval interesseren. Ben van plan om vaker fantasy / young adult te gaan lezen. Want wat was dit een tof boek! Het volgende deel in deze reeks is: Blood & Honey. Het boek is echter nog niet in het Nederlands uit, maar ben van plan om deze in het Engels aan te schaffen. Kan niet wachten om te lezen hoe het verder gaat.

Meer recensies van Roelien Struik