De Robert Langdon koek lijkt een beetje op.

Ronald Wielink 19 november 2017
dit is het 5e Robert Langdon boek van Dan Brown. Ik heb zelf erg genoten van met name de eerste en de tweede boeken (Da Vinci Code en Angels and Demons, sorry ik ben de Nederlandse titel even kwijt).

Mijn conclusie: de koek is op. Brown lijkt niet meer in staat om op dezelfde manier als in de eerste boeken verrassend uit de hoek te komen en de lezer mee te nemen in het mysterie dat de hoofdpersoon in de schoot geworpen wordt en het drama dat hem overkomt.

Inmiddels mag je er van uitgaan dat in elke Langdon-roman niet iedereen is wat ie in eerste instantie lijkt (de "goeden" en de "slechten"), deze keer was de wending op dit vlak voor 1 persoon wel heel ongeloofwaardig/ uit de lucht gegrepen en voor een andere persoon zag ik het op de helft al aankomen.

Meer recensies van Ronald Wielink