Sandra-1259 21 november 2007
Haar twee vorige boeken heb ik ook gelezen en die waren werkelijk fantastisch! Van begin tot einde werd je meegesleurd in het verhaal, absolute pageturners!
Dus toen ik hoorde dat er een nieuw boek uit was van haar ben ik naar de boekhandel gerend, het kon niet snel genoeg gaan.
Helaas was ik teleurgesteld... het is zeker geen slecht boek, maar het mist de spanning en drive die ze in haar vorige boeken wel had.
Nadeel aan het schrijven van twee opeenvolgende topboeken is dat de verwachtingen erg hoog zijn, misschien zelfs te hoog.
Toch heb ik geen spijt van dit boek, het leest vlot en is een goed verhaal, alleen... ja, ik miste iets!
Maar bij een volgend boek zal ik wederom naar de boekhandel rennen want wie weet is dat weer een topper zoals De laatste getuige en Vergelding en dat wil ik natuurlijk niet missen!

Meer recensies van Sandra-1259