Verslavend goed

Sandra van Dok 25 januari 2024
Oh boy dit deel in de serie is werkelijk loeispannend!

Een sekte. Robin gaat undercover. Strike op dieet. Strike rommelt wat aan met een flamboyante dame met een grote kinderwens. Charlotte worstelt nog steeds enorm met zichzelf. Ze kan en wil Strike nog steeds niet helemaal loslaten. Strikes oom gaat achteruit. De sekte ondermijnt stelselmatig de gezondheid van hun leden door ze chronisch te weinig slaap te gunnen. Slecht eten te geven en hen te bombarderen met indoctrineren de berichten. Ze worden gehersenspoeld. Onderlinge vriendschap wordt onmogelijk gemaakt l Papa J. is zo griezelig en tegelijkertijd charmant. Het boek is amper weg te leggen. De humor sleept de lezer er doorheen.

Beste deel uit de serie wat mij betreft. Het ' i'll burn your church down to the ground' powerstuk. Alles aan dit boek is geweldig. We want more! Rowling heeft weer een prachtig rijk , extreem spannend verhaal neer gezet. Een waarschuwing voor de lezer zou niet misstaan. Warme chocolademelk helpt u dit boek td doorstaan.

Enjoy! Enne weet waar je aan begint. Er is maar een Rowling.

Alexandra

Meer recensies van Sandra van Dok