leest goed weg

Sarah87 29 december 2019
Met (te hoge) verwachtingen aan dit boek begonnen na de vele lovende recensies. Vaak gevaarlijk want toch wat teleurgesteld. Zou het eerder 3,5 geven, maar omdat het zo goed weg las dan toch een 4. Niettegenstaande de vlotte schrijfstijl vond ik het boek toch net niet alles hebben wat ik van een top thriller verwacht. Had niet het gevoel dat ik echt in de personages zat en had ook niet het gevoel dat ik het boek in 1 dag wou uitlezen. Was leuk lezen maar het ontbrak mij net iets aan creativiteit en binding met de personages. Einde was spannend en goed gevonden maar ik had in het boek niet echt het gevoel dat er heel erg veel onvoorzienbare wendingen in zaten, dit vind ik persoonlijk aangenamer en spannender.

Meer recensies van Sarah87