Met een lach en een traan

08 oktober 2016
Follow , een boek met veel emoties , een lach en een traan .
Een prachtig verhaal waar iedere vrouw zich kan inleven .
ik heb dit boek grotendeels op 2 dagen uitgelezen . Eens je begint stop je niet meer .
Gaby heeft een bijzondere soepele schrijfstijl met niet al te veel moeilijke woorden in .
Qua emoties heb ik geen stevige huilbui gehad maar het boek zet je wel aan het denken , zo heb ik me afgevraagd als ik mijn eigen relatie wel goed onderhoud . Gek hé. De personages zijn mooi uitgewerkt en het leuke eraan is dat je ze ook kan volgen op facebook , toch was ik teleurgesteld toen Chris mijn vriendschaps verzoek niet aanvaarde , intussen weet ik ook waarom ;-) . Arme Mila , vond het zo erg toen je het slechte nieuws vernam !
Ook vind ik dat ze je in spanning achterlaat , die laatste brief , zonder de reactie van Lucien te weten (ik kan alvast niet wachten om te weten hoe dit afloopt) , morgen even het vervolg aanschaffen.

Dit boek krijgt van mij zeker 5* .

Meer recensies van