thriller ?

21 mei 2016
Dit is het eerste boek dat ik lees van Helen Fitzgerald . dus ben er ook aan begonnen zonder al te veel te verwachten . Het thema waar het boek zich in speelt is spijtig genoeg dagelijkse kost .
Het boek vond ik ook wel wat rommelig geschreven (lees graag dat de hoofdstukken verspringen in tijd,SORRY) :-)
Ook wil ik even wat zeggen over de opbouw van de zinnen ; meer naar het einde van het boek zijn er veel opsommingen ( en ... en .... en ...) soms stoorde het in de zin waardoor het soms langdradig werd .
Toch heb ik het boek met plezier gelezen , maar wat had ik een hekel aan Ruth ... Niet omdat je Sherrif bent dat je de hele wereld kunt veranderen hé ;-)
Leah en Su-jin zijn 2"zussen" die niet met of zonder elkaar kunnen leven wat wel heel mooi is om te zien/lezen.
en misschien moet er ook nog eens nagedacht worden als het de naam Thriller wel waard is .
Dit boek geef ik om bovenstaande redenen 3sterren !
Bedankt Hebban dat ik mocht meelezen

Meer recensies van