Structuur en chaos

Elliot houdt van rust en structuur en Luke is helemaal niets wat daar enigszins op lijkt. Luke walst als een stormram zijn leven in en brengt alles wat hij zo zorgvuldig had afgeschermd in gevaar.

Hij zit niet te wachten op weer iemand die zijn hart kan breken, maar Luke beukt in op de muren die hij daar omheen heeft gebouwd. Hoe vaak Elliot ook zegt dat hij Luke niet wil, hij komt elke keer weer terug.

Kan Elliot zijn grenzen bewaken zonder die van Luke te overschrijden?

“Hoe heb ik deze grote kerel in huis kunnen halen? Raak ik ooit nog van hem af? Met mijn mazzel waarschijnlijk niet. Ik zucht, berustend in mijn lot ……” Cora Rose

Luke van Cora Rose is het vierde deel van de steamy queer romance serie Onverwacht.

Cora Rose liet mij al vanaf Whit verliefd worden op deze serie, en alhoewel dat nog steeds mijn favoriete deel is, is het ook niet moeilijk om van de andere mannen in deze reeks te gaan houden. Met Luke en Elliot, waar we eerder al even over mochten lezen, zet de auteur weer een heerlijk setje mannen neer. De grumpy Elliot en de altijd positieve Luke zijn enorme tegenpolen die elkaar toch ook lijken te versterken, zelfs als ze daar nog niet allebei aan toe willen geven. Cora Rose beschrijft de twee met charme en overtuiging.

De grote kracht van deze steamy romance (serie) zijn de personages. Ze zijn de bouwstenen en de lijm, en Cora Rose weet hoe ze ze neer moet zetten en kan laten stralen. De humor, die een beetje gek en over de top is, de kwetsbaarheid, de aantrekkingskracht en de liefde spatten van de bladzijden af. De familie van Luke, die je misschien al kent uit de eerdere delen, is geweldig en de auteur voegt daar nu de chaotische en hilarische zussen van Elliot aan toe, waardoor het verhaal van nog meer warmte en gekkigheid wordt voorzien.

Luke is een heerlijk, hartverwarmend en liefdevol verhaal met fijne personages die niet in hokjes, gender of verwachtingen denken. Ze volgen hun hart, zelfs als de weg naar de liefde daardoor soms wat hobbelig is, en wie wordt er nou niet blij om over daarover te lezen?

⭐️⭐️⭐️⭐️

Instagram: sheila_hjv_inbooks