Één blik op hem, was voldoende voor haar.

sheila_hjv_inbooks 15 augustus 2020
Jessica werkt als bankier. Ze vindt haar carrière belangrijk en hard werken geen probleem. Maar tegenover al dat harde werken, moet wel voldoende plezier staan. Ze geniet dan ook volop van het bruisende nachtleven van Amsterdam.

Op een gegeven moment vraagt Maurice, de luidruchtige baas van Jessica, haar mee naar een zakelijke afspraak. Ondanks dat Jessica niet graag op pad gaat met haar baas, kan ze geen nee zeggen. Hopelijk maakt hij geen ongepaste toespelingen. Jessica heeft geen moeite met vrijblijvende seksuele contacten, maar met haar baas moet ze daar echt niet aan denken.

“Hij geeft me zijn arm om me te ondersteunen bij het instappen en ik ruik zijn frisse aftershave. En daar houdt het niet op. Zodra ik zit, pakt hij de gordel die bij mijn rechterschouder zit, leidt hem kalm en trefzeker over me heen en klikt hem vast.” Rhodé Franken

Dan ziet Jessica Chris, de man die hen naar de afspraak zal brengen, en ze is meteen verkocht. De chauffeur lijkt echter geen interesse te hebben en Jessica probeert hem uit haar hoofd te zetten. Maar als ze hem tegen blijft komen, wordt dat wel heel lastig.

Cash - Die eerste blik van Rhodé Franken is het eerste deel van de sexy feelgoodserie over de vrijgevochten bankier Jessica.

Jessica is een leuk, bruisend en onafhankelijk personage. Ze geniet van het leven en ze komt vrij zelfverzekerd over. Ze staat open voor losse, seksuele contacten en heeft er geen moeite mee om zelf toenadering te zoeken. Rhodé Franken zet deze kant van Jessica sterk en duidelijk neer.

De manier waarop Jessica alles beleeft, kwam soms wel wat zakelijk op mij over. In haar liefdesleven ontbrak, naar mijn mening, de passie en het plezier een beetje. In haar omgang met Chris, lijken de gevoelens van Jessica beter tot zijn recht te komen.

Als je meer leert over het personage van Jessica, begrijp je beter waar haar ambitie, en haar kijk op het leven, vandaan komen. De personages rondom Jessica spelen (nog) geen grote rol, maar ze zijn wel prettige, kleine aanvullingen op het verhaal.

Cash - Die eerste blik van Rhodé Franken is een leuke opmaat van deze nieuwe serie en maakt nieuwsgierig naar het vervolg, Cash - De tweede verleiding. Dit eerste deel krijgt 3.5 sterren van mij.

Meer recensies van sheila_hjv_inbooks