Andere definitie van hilarisch

Soferet 13 november 2021
Nina George Dean wordt verliefd op Max die plotseling niets meer van zich laat horen. Ondertussen takelt haar vader af, staan vriendschappen onder druk en heeft ze ruzie met de buurman.

De schrijfstijl is lekker vlot maar het verhaal mist inhoud en was op sommige momenten zeer ongeloofwaardig. De bekende verplichte sexscene ontbreekt ook niet en is volkomen nutteloos.

Op de kaft staat ‘Hilarisch en ontroerend’; ik weet niet welke definitie ze aan hilarisch geven, maar ik vond het vooral tragikomisch maar dan zonder komisch.

Voor iedereen die nul verwachtingen heeft is het wellicht een aardig verhaal, maar als je graag humor leest of wat meer diepgang wilt dan kun je dit boek overslaan.

Meer recensies van Soferet