Schitterend verhaal!

Son370 31 juli 2019
WoW! De volledige recensie staat op Sonja leest&schrijft, zie link in bio.

Eindelijk heb ik een boek gelezen van de bestseller schrijfster Lucinda Riley en dat was er niet eentje uit de veelgelezen en besproken serie De zeven zusters maar een standalone uit 2013 waarvan de ned.vertaling in 2018 verscheen.
Vele boeken heeft ze op haar naam staan en ik had er nog niet één van haar gelezen. Deels omdat mijn voorkeur een aantal jaren uitging naar voornamelijk thrillers en deels omdat er buiten de thrillers om andere romans op mij NTL stonden.
Waarom nu De Nachtroos? Puur toeval, eerlijk waar. Ik kwam het boek toevallig tegen in de bibliotheek toen ik daar wat aan het rondneuzen was. Ik pakte het uit de boeken stellage…de cover trok mijn aandacht. Een mooi park, groot wit landhuis en een groot meer nodigde uit tot het lezen van de achterkant. Hier bovenaan lees je wat ik las. Het boek ging mee! En wat ben ik blij dat mijn oog erop viel, het is een tijd geleden dat ik zó heb genoten van een zo’n schitterend verhaal.
De schrijfster heeft er vanaf nu een lezer bij!

Meer recensies van Son370